tal vez su luz que vuelve y vuelve sea la última certeza que me queda



dimarts, 2 de setembre del 2008

Nota

El Món darrera la càmera ja no és el món darrera la càmera. Cada vegada anava canviant més l'estil de les actualitzacions i per això m'ha semblat convenient canviar el títol. Ja no escrivia com es devia sentir el/la fotògraf/a a patir d'una foto sino escrivia un text i hi posava una foto. Per això poso "L'habitació de revelar", perquè el blog és on van a parar totes les meves reflexions i les fotos qe considero millors. Tot i així, si voleu continuar conservar el nom original a l'enllaç no passa res, de fet fins i tot jo crec que el seguiré anomenant El món darrera la càmera.

6 comentaris:

auf dem Weg ha dit...

Què tal noia?

Home, està bé aquest canvi de nom... i l'explicació.

Com han anat les vacances? Suposo q amb no gaires ganes de tornar... jejeje (això ens passa a tots ¬¬)

Wnu, només passava ;) M'aniré passant xq m'agrada el que pujes :)

Petons!

auf dem Weg ha dit...

Doncs bé, les vacances bé... Tampoc no han estat de les millors de la meva vida, però no em puc queixar! :)

Vaig estar per Menorca (ohhh quines platjes ;)) amb l'esplai del poble (x tant amb els amics xD) i molt bé! Em va encantar.

I jo, doncs tampoc tinc gens de ganes de començar xq el que m'espera aquest any és per tirar-se un tret. xD PErò no ho faré... xD

Vinga, molts peotns guapa!

Anònim ha dit...

D'acord. Recordo que, al taller de fotografia, l'anomenàvem "La Cambra Fosca". Uhuhuhuhuuu... llavors, revelar les fotografies era fer màgia. Ara em limito a introduir la targeta de memòria a la ranura de l'ordinador. Tot i que... tampoc tinc gaires fotografies, perquè no tinc càmera, però... això canviarà!!

:-)

...si trobo feina, és clar... hehe.

Salut! Jo vull que el curs comenci!! Universitat, universitat, :-D :-D

auf dem Weg ha dit...

Donc sí, Antònia Font... Saps que aquest diumenge fan un concert d'ells a Sant Andreu de la Barca? (sq me n'he enteraaat i aquestes coses s'han de dir xD)

jejeje El teu amic, el drac, clar... la Uni deu ser la Uni... Quan fas quelcom que t'agrada la cosa canvia! (suposo) Per la meva part, l'any q vé opinaré, x fi! :)

Petons!

auf dem Weg ha dit...

Sí, abans de passar-me pel seu blog em pensava que el drac era un amic! :P :)

Doncs l'any que ve... M'agradaria fer traducció i interpretació, encara que no sé de quins idiomes (a mi m'agradaria fer-ho d'alemany com a primera llengua, però només fa 3 anys que en faig i nuse nuse).

Ja es veurà. :)

Petons!

Solveig Möller ha dit...

m'agraden les teves fotografies!
salut.