tal vez su luz que vuelve y vuelve sea la última certeza que me queda



dilluns, 30 de juny del 2008

Las respuestas correctas


Me preguntan. Me preguntan mucho. Yo intento responder sinceramente, pero la respuesta verdadera, la correcta, la que de verdad siento, es muy complicada para algunos. Nunca nada en mí fue sencillo. La respuesta correcta no se resume en un "sí" o un "no". En absoluto. pero para que la gente entienda a veces debo utilizar las etiquetas que la sociedad eligió para mí. O las etiquetas de la sociedad que yo elegí. Es difícil de explicar. Sólo los que me conocen bien, los que lo viven y los que son capaces de intuirlo pueden entenderlo. En mi mundo, en nuestro mundo, estoy llevando a cabo una campaña de abolición de etiquetas y prejuicios. No es fácil (y lo sabía desde el principio). No, no es fácil pero es necesario. Necesario si quiero vivir feliz.
Pero hay gente muy corta. Gente muy corta, muy gris o simplemente gente a quien no le interesa en absoluto lo que realmente siento. Esta gente necesita una respuesta clara. Necesitan una etiqueta porque si no se pierden. Y en esos momentos sé que estoy muy por encima de ellos. Yo he aprendido a no perderme. A guiarme por las estrellas que no tienen nombre.
Pero siempre me quedará un consuelo. El consuelo de que hay gente que no necesita que le diga "soy tal", "quiero de tal forma" o "tengo tal". Porque ellos también se han colgado una sola etiqueta: nunca llevaré más etiquetas.

(Nunca es una palabra tan inmensa que me da miedo. Al igual que siempre. Pero más miedo me dieron otras cosas y aquí estoy).

5 comentaris:

Anònim ha dit...

:-)

Vull dir coses però només les pot expressar (més o menys) aquesta careta de somriure digitalitzada.

És cert que hi haurà una gran majoria de gent que es limitarà a estar per allà i que semblaran curts de mires, i potser realment ho seran; però tingues els ulls ben oberts: allà on menys ho esperes, pots trobar una persona interessant si saps captar el color verd del seu esperit!

Molt bones colònies!! Jo estaré treballant a la fàbrica a partir de la setmana que ve... però després aniré de viatge! :-)

El drac

Tramuntana ha dit...

On vas,de viatge? Nosaltres anem a Lisboa, :)

Crec que sé més o menys les coses que vols dir amb la careta digitalitzada. De fet, vas ser tu la primera en parlar-me de les etiquetes.

De tan tenir els ulls oberts la llum m'ha cremat... Però seguiré buscant. I tant que sí.

Petons!

simplexia ha dit...

crec q comparteixo els teus pensaments... maleides etiquetes :)

vaig escriure fa temps un post que te molt a veure amb el teu... pots llegir-ho aqui:

http://simplexiablog.blogspot.com/2008/03/mentes-coaguladas-i.html

salut!

Natalia ha dit...

ostres. si hi surto jo en aquest blog. la foto borrosa del carrer són les meves cames fetes pel bertran. :)

espero que estiguin anant molt bé les colònies i quan tornis trobis algun dia de relax i cap a Lisboa!

petonets i fins aviat a cadaqués!

simplexia ha dit...

hola Tramuntana, merci per la visita :)

vaig trobar el teu blog donant voltes per aquest mon...
fes un "copy paste" d'aquesta direcció i desprès em dius si parlàvem del mateix! :)

http://simplexiablog.blogspot.com/2008/03/mentes-coaguladas-i.html

salutacions!