tal vez su luz que vuelve y vuelve sea la última certeza que me queda



dilluns, 24 de desembre del 2007

I oferia les rialles al vent


I ofereixo les rialles al vent...

Les ofereixo amb el cos, amb les mans, amb els ulls, les ofereixo amb el cor i amb cada bocí de la meva ànima. Les ofereixo potser amb vergonya, amb culpa de saber-me tant immensament feliç, però no puc parar de riure, i riure...

I mentre, el vent s’endú les meves rialles lluny, molt lluny, cap al mar, on un vaixell les recollirà i les portarà a fer la volta al món.

I mentre, el vent s’endú les meves rialles lluny, molt lluny, cap a la muntanya, on un alpinista les guardarà a la motxilla i les durà al cim.

I mentre, el vent s’endú els meves rialles lluny, molt lluny, cap als estels, a través de la nit, on una “aigle noire” les agafarà i les portarà a la lluna.

I mentre, el vent s’endú les meves rialles lluny, molt lluny, cap al centre de la terra, on un riu de magma les conduirà cap al nucli de tot.

I mentre, el vent m'acaricia i em fa estremir, i s'enrosca al meu cos com un llençol mandrós que et cobreix pudorosament.

Perquè avui ofereixo les rialles al vent, i salto, salto ben alt, perquè també jo m’ofereixo al vent.

M’ofereixo al vent i al llarg camí que em queda pel davant.

Perquè avui m’ofereixo a la vida, tota jo.









Foto de: www.fotolog.com/photograph_art

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Una fotografia impressionant.

Magnífica.

Ah, els moments de plenitud... sempre amb vent. Sempre que he tingut un sentiment de plenitud, ha estat amb, en, dins, entre el vent.

Un dia vaig anar a petar en una web on, a partir de la teva data d'aniversari, endevinaven quin era el teu element: si vent, aigua, foc o terra.

Jo, vent. És clar. Potser per això puc arribar a estimar tant el cel, com el mar, com la muntanya. Pel vent.

Anònim ha dit...

Ja la tinc.

És molt cutre, però què hi farem. Posa les teves dades i et diran un intent de frase poètica i "eres un adepto de [el teu element]".

http://mundodjinn.webcindario.com/elemento.php

Encara no sé com hi vaig anar a petar. Suposo que buscava dibuixos de Golden Sun.

Fa molt de temps... quan jugava a videojocs. xD.

Natalia ha dit...

ostres, aquesta foto la va posar laltre dia una amiga meva al seu fotolog també, deu ser que ens impacta la immensitat del futur davant nostre, sense saber què passarà ni al pròxim petit pas que fem.
no es tracta de viure el dia a dia, es tracta de viure l'"ara".

bon nadal! :)

Anònim ha dit...

L'"ara i aquí" se'ns escapa, s'escola pels dits. Només quan no pensem en viure l'"ara i aquí" podem viure'l.

Potser es tracta, simplement, de viure.

Ahir vaig provar d'escriure sobre "l'instant"...

...no em va sortir res.

Només sé que l'instant, al meu entendre, és molt més que l'"ara i aquí". Perquè l'instant és un "ara i aquí" on el temps s'ha encorvat, quasi aturat, almenys en la nostra percepció d'ell.

Ja pensaré més...

Anònim ha dit...

Mmaaarr:)
soc l'arnau muajaja k et deixu cumentaris x tot arreu xDD
m'encanta akestaa fotoo! suposu k no las fet tu xk sinoo em d kedar pro ia xD

un petoo wapa ens veieM;)

Natalia ha dit...

no passa res per la foto dona!:) es maca maca!

:)

Anònim ha dit...

jo també soc vent... (!)

Et recomano quie busquis a youtube "sigur ros" i tafanejis aquest grup de música. Són del nord, i uns veritables genis. Com jo mateixa diria, bastant eteris i flotants. És increible el seu entendre del concepte música... M'evoquen bastant el vent. Hoppipolla, Glósoli, Saeglopur... Senzillament bell.

Bé Mar, havent comentat al fotolog poca cosa queda per dir... Però no em cansaré de dir-te


Sigues feliç!



De: Xocolata amarga (neus*)